Témák

» Kaja

Kiáradt a Patak utca

2010.06.02. 15:21 | Csendes Gyerek | 4 komment

Először is egy vallomással tartozom nektek: van egy másik kísérleti állomásunk is, Pécsváradon, a Dombay-tó (ill. egyúttal a pécsváradi Tanya-csárda) közelében. (Csak itt még nem sokat voltunk, mert lelóg a térképről.) Mellesleg, ha valakinek van kedve idelátogatni, jöjjön bátran, megoldjuk!

Na, de a lényeg: a tegnapi piros csapadék-riasztást többek közt miattam adta ki a Meteorológiai Szolgálat, legalábbis estére ilyen menő katasztrófa sújtotta állampolgár lettem:

 

(A gumicsizmás áldozat-videókat is tessék megtekinteni, jókedvvel, részvéttel...)

Címkék: víz pécsvárad

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr32050954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fezolo 2010.06.02. 16:16:40

ha jobban zárna a kerítésed, talán nem történik meg a baj... az egyik videón észre is vettem egy lyukat, ahol befolyhatott a víz az udvarodra, csak gyorsan tovább fordultál ...de kár, pedig legalább ennyiben segíthettem volna :-//

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.06.02. 17:05:33

@fezolo: Ehh, köszi szépen, azóta lejött a hegyről egy gumicsizmás katasztrófa-látogató pár is ide az utcánkba (azt mondták,14 éve laknak itt, de még ilyen nem volt), és ők is megtalálták a baj forrását: állítólag maga a víz is a hegyről jön, felülről lefelé, egyre nagyobb sebességgel... És megtaláltuk a kapun a lyukat mi is, azon keresztül sikerült kommunikálni, illetve kiadtam rajta egy névjegyet is nekik, hogy el tudjanak érni, ha baj van... vagy mi, ha akarnának jönni később csónakázni meg pisztrángot keresni, ilyenek.

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2010.06.03. 00:33:49

Hát ez nagyon durva. Mármint ez a rengeteg víz. Együttérzésem. A videó elég döbbenetes.

Fehérnyúl · http://feher-nyul.blogspot.com/ 2010.06.15. 23:42:09

Jajj, remélem nem leszek hétvégén katasztrófa turista.:(:(:(

(Küldenél egy e-mailt a gy.szep(kukac)gmail(pont)com-ra? Töröltem magam mindenhonnan, töröltem mindent - vagyis a telefonom megoldotta, mert bedöglött, - így csak itt tudtalak benneteket elérni.)

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása