Témák

» Kaja

Nagymarosi izé...

2009.11.18. 00:05 | Csendes Gyerek | 4 komment

Ma...

Na jó, nem írom le, van elég bajunk anélkül is. A lényeg, hogy még áll a ház, sőt a kocsi is kapott újabb két év haladékot (műszaki), és ma is csak ízzott egy kicsit a külső deszkaburkolat a kályhacső körül, de nem gyulladt meg (mert a vízzel leöntött fa nem ég...).

Viszont nálam járt ma Krisz (etika.blog.hu), érdemes elolvasni a legutóbbi bejegyzését (is), nemcsak, mert most majdnem én is Gombán élek, és akkor annyi lenne ennek a zebegényes "blogvonulatnak" (egy nagynéném lakott is Gombán régen, az már majdnem pontot ér, de néztem is ott házat az idén), hanem mert amiket ír, jól mutatják (ha nem is mindenben osztom az optimizmusát), hogy miken múlhat egy kis közösség boldogulása. Meg azért is érdemes elolvasni, mert ő beszélt rá, hogy eloltsam az égő (jó, csak ízzó...) házat, amiért hálából most egy kicsit reklámozom a blogját, hátha az én látogatóim egymást összetaposó tömegei ott egy kis menedéket találnak...

(Krisz amúgy a múlt télen is kijött már ide egyszer, megnézni a putrimat, csak akkor a cirka egyórás autókázás végén, mikor megérkeztünk ide a hegy lábához, a legelső kanyarnál, ahol a vízszintesből függőlegesbe vált a domborzat, a kocsi — hogy, hogy nem — állandóan visszacsúszott a jeges emelkedőről. És mivel onnan gyalog még negyedóra kaptatás következett volna a hidegben, inkább csendben visszaautókáztunk Pestre. Akkor még én is ott laktam.)

És, akkor már az egyik kedves unokatesóm kiváló blogját is megemlíteném, akivel ma este hosszasan elemezgettük egy linkcsere-program lehetőségeit, de mivel énnálam nincsen ilyen, ezért így, ezzel a furfangos meseszövéssel oldottam meg az ő protezsálását is. ;)

(És, hogy mi a szar ebben a Nagymaros? Hát, azt most már inkább hagyjuk. Én elmondtam volna, szívesen, rögtön az elején, hogy ma kocsival, vonnattal és biciklivel is megtettem a két falu (jó, Nagymaros város) közti távot (kocsival négyszer is, és közben, mint egy kísértet, megint mögöttem jött az RR 12-13 rendszámú rendőrségi furgon egy darabig, ahogy tegnap is, és egyszer szemből is elmentünk egymás mellett) stb., de nem hagytatok szóhoz jutni!... ;-p Ja, és Krisz is nagymarosi gyerek volt, míg be nem szippantotta a Kis Magyar Krumpliföldünk központi fekete lyuka.)

Címkék: zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr671533347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2009.11.18. 08:50:12

Csak szólok, hogy az RR0000-RR5099 tartomány - tudomásom szerint - a Büntetés Végrehajtás használatában van ... szóval vigyázz, mert a váci fegyház jár a nyomodban (vagy valamelyik másik)

Halálgén 2009.11.18. 17:49:55

"Nem kaptok el élve mocskos zsaruk!!!" :)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 19:12:59

Hehe... Egyébként Márianosztra közelebb van, már voltam is ott bámészkodni egy párszor... De amúgy is mennem kéne megint, mert állítólag ott tudok a legközelebb fűrészport szerezni. (Egyelőre nem árulom el, hogy az mihez kell, mert kiröhögtök, rohadt buzik!... ;) )

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 19:13:54

Ja, mármint, konkrétan, a márianosztrai börtönben...

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása