Témák

» Kaja

Titok lappang...

2010.02.04. 21:55 | Csendes Gyerek | 17 komment

Ööö... Sziasztok, jónapotkívánok, elnézést a hosszú hallgatásért — csak itt a függöny mögött véletlenül megpusziltam valakit, és közben cserbenhagyott az időérzékem... Még egyszer elnézést...  

Nemsokára jelentkezek (-zünk?! :-o ), de tényleg; az emberkísérlet (nőstény remetével kiegészülve?!... ;-o ) folytatódik! Addig is, gyorsan:

  • A kínai kés még nem érkezett meg (készlethiány); egy másik jött csak meg (ugyanonnan, ugyanolyan olcsón, csak konkáv ívű éllel (és a penge (foka) se egyenes, de azért nem egy kukhri); machetés fazonként hirdetik, de ez csak egy kis vidám baromság. Van benne anyag, meg minden, de nem tűnik túl praktikusnak. (Őszintén szólva nem is értem, miért rendeltem; gyanítom, hogy csúnyán félrekattintottam valamit. :-/ ) Szóval, várom tovább az egyenes élű tesóját.
  • A Gerber machete gyári éle nem alkalmas vékony belógó szárak szétcsapására. Ha megélezem, akkor meg (gondolom) a vastag ágak után pillanatok alatt vissza fog tompulni. Majd meglátjuk. A fűrésze nem is olyan rossz, "csaknem használható"...
  • Próbáltam kemény tüzifát (tölgy) hasogatni a fenti kettővel, meg egy kisbaltával is. Hááát, nyújtsa fel a kezét, akit meglep, de: a balta... az első ütéstől kettétört, felrobbant, elolvadt és feloldódott a hóban, a rönkökön viszont egyetlen karcolást sem ejtett. A másik kettő ezzel szemben magától felaprította a fát, fél perc alatt, aztán egy kicsit kardoztak még egymással a levegőben játékból (csak úgy repkedtek a fekete szikrák!), utána pedig elmentek vaddisznóért. Azóta nem láttam őket.
  • Ja, apropó, meglepetések... Senki ne merjen Primus PowerLigher "vihargyújtót" venni! Iszonyat drága (a Mountexben 4500Ft), és egy rakás szar! (A kínai gagyivilágból származó design eleve aggasztó, és a működése is pont olyan: az esetek felében meg se gyullad, néha fennakad a záróretesz, a szúrólángból pedig egyszer csak béna gyertyaláng lett, és úgy is maradt. De már ez is mindegy, mert két napja most már egyáltalán nem gyullad meg úgyse. Ráadásul eddig KIZÁRÓLAG beltérben használtam, dicsekvésre...) Azóta vettem 950Ft-ért egy noname szúrólángos gázgyújtót (a Conradban), ami nem akar idegen űrhajónak látszani, viszont rendesen működik. Csak ennek meg laza a kupakja, és lötyög. De ezt még bevállalom...)
  • Kedden majdnem megettem egy nyulat. Bandukoltam a hóban, és az út mentén hirtelen félreugrott egy; én meg kérdeztem tőle, hogy háttemeg, akarsz vacsora lenni?! De nem válaszolt érdemben, csak állt és nézett teljesen bután, hogy "Mi?" ("Que??"), nekem meg nem volt kedvem elmagyarázni, úgyhogy mentem inkább tovább... Majd megeszem máskor.
  • Édes Zsuzsi, akkor leszel a feleségem? ;) 

Címkék: teszt szolgálati közlemény zebegény pucérnő

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr631730487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BYS 2010.02.05. 06:24:39

Üsse kavics... Deal. ;-)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.05. 09:33:53

@BYS: Na! Ez az! "Király!" ;) (Gyorsan tanulsz, ribanc! Jól van, ma este kapsz enni.)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.05. 09:38:45

@Luna Kid: Mármint, szóval bocsánat, persze, hogy leribancozlak itt mindenki előtt, de mi az, hogy nem ébredtél fel hajnalban magadtól, hogy esdeklő-szerelmes SMS-t írj nekem?! Legalábbis én nem kaptam meg. :-o (Elnézést, hogy így itt a Kedves Csodálkozó Olvasó előtt cirkuszolok, de vnnak fontosabb dolgok is, mint a diszkréció. Itt emberéletekről van szó. Hát, legalábbis egyről mindenképpen...) Najólvan, azért ezt még ki lehet kalapálni valahogy, nem lesz semmi baj, na...

BYS 2010.02.05. 10:05:43

@Luna Kid:
Nem is tudom, mire számítottam... Hogy ez majd más lesz, ezúttal tényleg, Ő nem olyan.
Hogy ez szerelem. És tessék. Odaadtam magam és te már nem becsülsz.
...máris vége a mézesheteknek.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.05. 10:11:21

@BYS: Hát igen, igen... Most már a "Keserű méz" következik (de ezt már mondtam).
(A Kedves Érdeklődő Olvasónak is mondom, hogy ez a (bizonyos értelemben a filmbeli dolgok megéléséért már letartóztatott?...) Polanski mester egyik legjobb filmje -- tessék megnézni; aki nem látta, nem olvashatja a blogot! Teszek majd fel ilyen amerikai testscannereket ide, és ellenőrizni fogom!)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.05. 10:36:03

@Luna Kid: Ínyenceknek, akik nem ismerik a filmet, de az elélvezésig kihegyezett nyelvérzékkel követik ezt a párbeszédet: a "keserű méz" cím pontosan erre az "életszakaszra" is utal: az angol "honey moon" (mézeshetek) torzítása "bitter moon"-ra... (A filmben ezt egyébként az teszi érdekessé, hogy ez a poszt-mézeshetek ("bitter moon") dolog "a végső extremitásokig át van szenvedve", ahogy előtte pedig a "honeymoon" szakasz is az extremitásokig van átélvezve.) Sajnos a magyar fordításból mindez (bár kb. a legszellemesebb megoldást találta meg a fordító), csak hangulatában jön át, a "nyelvi lelemény" nem. (Mindegy, a lényeg, hogy "nagyon ott van", ahogy a művelt francia bevándorló mondja.)

(Megjegyzem (csak ha még nem sikerült kielégíteni a felfokozott nyelvérzékeket): maga az angol cím se TÖKÉLETES: ha a "bitter" helyett talált volna egy mézhez valamilyen szempontból hasonló (pl. kb. annyira hétköznapi), csak éppen közismerten keserű enni- vagy innivalót a csávó, akkor lehetne 100%-os a megoldás. De gyanítom, hogy nincs is ilyen ehető főnév ide -- de hát, tökéletes tökéletesség sincs, szóval mindegy is... Akkor meg mit pofázok?!...)

Kow 2010.02.05. 14:36:50

Ügyesen burkolod ezt a nősülős dolgot, de azért tudok a sorok között olvasni :)
A (neu)romantika faktor is megüti a kellő szintet, csak arra vigyázz, hogy vissza ne üssön.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.05. 14:44:31

@Kow: :) Te se ma kezdted ezt a "netezés-témát", látom én!... ;)

Fehérnyúl · http://feher-nyul.blogspot.com/ 2010.02.06. 17:29:00

:):):) Édesanyám csalódott lesz.. :):):)

_Toto_ 2010.02.07. 01:02:03

Remetelááány sálálááááá

www.youtube.com/watch?v=qZKxS5DBSYk

Azé' óvatosan, a tartós összezártságot csak sokat próbált emberi kapcsolatok bírják el. Sokéves jóbarátokkal lehet (=szoktam) kőkeményen összeveszni egy 2-3 hetes nyaralás alatt, pedig az nem is az élet, csak nyaralás.

Jót fogok röhögni ha kiderül hogy szétszivatsz itt mindenkit, és betegre kacagod magad a kommenteken. :D

_Toto_ 2010.02.07. 22:48:18

Jah az élezésről annyit, hogy amennyire az ilyen késfetisiszta portálokon olvastam, komoly technikája vagyon neki. Amit illik ismerni, ha nem akarja az ember elbaszarintani a kését.
Én speciel nem ismerem :)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.08. 22:43:36

@_Toto_: Nincs szivatás. Az összezártság tényleg necces, szerintem is. A remetelánynak külön ólja lesz. ;)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.08. 22:48:34

@_Toto_: Igen, gyakran van így; a jobb késekhez le is írják, hogy szabad élez(tet)ni őket. A tábori strapakéseknél viszont az is gyakori, hogy olyan igénytelen acélból vannak, amit akár egy keményebb kődarabbal is élezni lehet. Nyilván az éltartásuk ezeknek sokkal rosszabb, de hát ezek nem vitrinbe való drága műkincsek, hanem szétcsapni való olcsó vasdarabok.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.08. 22:50:51

@Fehérnyúl: Szia, kedves Nyuszilány! Ki tudja, egy későbbi túrnusba még beleférhetsz azért... ;) (Kerestem egyébként a faházadat valamelyik nap, de fejből akkor pont nem emlékeztem a házszámra, így csak tippeltem... Pedig be akartam önteni a korábban emlegetett gin felét a postaládába!... ;-o )

lilcsi007 2010.02.09. 23:38:47

Én csak annyit, hogy azért nem akart a nyúl a vacsorád, mert spanyolul beszél és nem értette, amit motyogsz neki!

Rég nevettem ilyen jót! Köszi, Szabibá!

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.14. 00:04:48

@lilcsi007: Lilcsilány, hát szia, bizony, pontosan az volt a baj, amit mondasz! (Azért is másoltam be az eredeti szót, hogy hátha valaki meg tudja fejteni nekem; nem voltam benne biztos, hogy vajon spanyolul lehetett, vagy nyúlul...)

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása