Témák

» Kaja

Ehető rovarok

2010.01.23. 16:40 | Csendes Gyerek | 8 komment

Ennyire nem vagyok kemény (sőt, itt puhulok a szüleimnél már egy hete), de azért olvasnivalónak nem rossz, sőt még jól is jöhet, ha meghiúsul a vérbosszú (és elfogy a csokis keksz):

Címkék: kaja zöld zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr231695483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balassa László (törölt) 2010.01.23. 22:58:20

Az erdőben elkerülendő az éhenhalást mielőtt rovarokat kezdesz enni van alternatíva számtalan ...könnyen elérhető fehérjeforrás a sündisznó, kóbor macska, kutya....természetesen csak végszükség esetében.
ha semmi ilyesmi nincs (kizárt) akkor a földigilisztát hosszában felvágva ki tudod kotorni belsejéből a földet majd átmosva felaprítva tökéletes alapanyag bármilyen pörkölthöz vagy raguhoz...kevésbé gusztustalan mint a rovarok amik egyébként úgyszintén kiváló fehérjeforrások....mindig legyen mellé folyadék különben az emésztés könnyen kiszáríthat mivel folyadékot igényel....folyadék nem lehet gond otthon az erdőben....
csalánból remek főzelék főzhető annyi rost és tápanyagtartalma van hogy csak azzal is túl lehet élni....
ha nem tudod valamiről hogy mérgező-e és nincs más választás vedd a szádba de ne nyeld le várj vele és ha bármi enyhe rosszullétet érzel azonnal köpd ki.... lassú hatású mérgeknél mondjuk rábaszol....hát a túléléshez kb ennyi elég (pár napig)...
van egy mondás nagy túlélőknél....mindig a finnyás hal meg előszőr :)))
Üdv:
A Balassa

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.01.23. 23:25:57

@Balassa László: Hehe. ;) Ez a Tóth Lóránd féle www.tuleles.hu tananyaga, ismerem én is. ;) Amúgy köszi a tanácsokat! A Hundertwasser-iskola is jópofa, a komposztbudija pl. elsőosztályú, valahová ki is tettem rá egy linket.

De a blogod még üres, ha jól látom, pedig nagyon érdekes lenne a gyakorlati tapasztalataitokat olvasni!!!

(Túlélés-témában amúgy én még 100% kezdő amatőr vagyok, mondhatnám, inkább csak ilyen botcsinálta elméleti szakember, és egyelőre még csak ott tartok, hogy minek szivassam magam fölöslegesen... ;) )

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.01.23. 23:30:00

@Balassa László: Amúgy csalánt nyersen is egész könnyű enni, azt már megtanultam (a Franci1969 férjeurától - Ferikém, ha erre jársz: sajnálom, hogy nem voltam ott hétfőn, de ez a béna betegség... Majd legközelebb.)

Balassa László (törölt) 2010.01.23. 23:37:47

Ezt a Tóth Lórándot nem ismerem de gondolom ez általános tananyag nekem egy katona barátom magyarázta el annak idején....dehogy üres a blogom csak nem itt van :) www.fotobalassa.blogspot.com
web: www.laszlobalassa.com
nem próbáltam még ki magam éles helyzetben és erdőben sem tévedtem még el hál istennek itt a pireneusokban melegebb lenne mint otthon...nagyobb valamelyest....mondjuk nekem mániám hogy erdőbe kés nélkül nem megyünk....itt minden tele van iható forrásokkal így vízben nincs hiány....
Na most megyek megnézem ezt a túlélés .hu-t mert bassza a csőrőmet....

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.01.24. 12:02:15

@Balassa László: Hámijabaj?... :-o

Kösz a linkeket! (Szerintem tegyél ki a blog.hu-ra is valami átirányítást rá.)

Bakker, zseniálisak a fotók! (Olvasni még nem kezdtem, de majd jön az is.)

Franci1969 2010.01.24. 21:36:42

megyek én is.
figyi, miért kell kimosni a földet?
mi van akkor, ha levesnek csinálod (ok, egyelőre még nem szorulok rá, és bizony nagy rászorultságban kéne lennem, hogy megegyem, de nem tartom kizártnak) hogy egy alapos mosás után levesnek csinálni.
annyira sok a belsejében a föld, hogy sercegne a fogad alatt?
vagy mi van, ha kinyitjuk, de nem mossuk ki?
esetleg darabokra vágjuk?

Franci1969 2010.01.24. 21:37:49

@Luna Kid:
elmondtam Ferinek a jogos kifogást, semmi gond. gyógyulj csak meg.
:-*

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása