Témák

» Kaja

Polgári vagyás...

2010.01.24. 22:14 | Csendes Gyerek | 1 komment

Kedves Olvasónk (Laci bácsi) kérdezte az imént, hogy mi is vagyok én amúgy egyébként polgárilag. És erre, jobb válasz híján, eszembe jutott a trubadúrlíra legszebb hagyományait ápoló Lófasz együttes egyik ars-poetikus dala (kemény, száraz VHK-s reszeléssel az üvöltő dalnok kíséretérben): 

 


Művész vagyok, művész vagyok, valamiféle művész vagyok!
Valamiféle, valamiféle, valamiféle művész vagyok!
Művész vagyok, szélvész vagyok, tűzvész vagyok, lángész vagyok!
Művész vagyok, bűvész vagyok, valamiféle valami vagyok!

  Va, va, va, va, va, va, va, va, valamiféle művész vagyok!

Zenész vagyok, színész vagyok, szobrász vagyok, fodrász vagyok!
Művész vagyok, értitek már, basszameg, egy művész vagyok!
Rádiós vagyok, tévés vagyok, nemsokára celeb vagyok!
Valamiféle, mindenféle, különféle művész vagyok!

  Va, va, va, va, va, va, va, va, valamiféle művész vagyok!

Művész vagyok, láthatatlan, halhatatlan művész vagyok!
Műsor vagyok, szünet vagyok, azonosítatlan műfaj vagyok!
UFO vagyok, űrlény vagyok, denevér vagyok, vámpír vagyok!
Valamiféle, néhányféle különleges dolog vagyok!

  Va, va, va, va, va, va, va, va, valamiféle művész vagyok!

Művész vagyok, lelkész vagyok, kertész vagyok, cserkész vagyok!
Kérdés vagyok, válasz vagyok, bölcsész vagyok, bölcsis vagyok!
Gyépés vagyok, rendész vagyok, ügyész vagyok, gyilkos vagyok!
Éhes vagyok, álmos vagyok, valamiféle érzés vagyok!

  Va, va, va, va, va, va, va, va, valamiféle művész vagyok!

Őrült vagyok, beteg vagyok, egészség vagyok, fitnesz vagyok!
Műtét vagyok, sebész vagyok, szülész vagyok, nővér vagyok!
Szívhang vagyok, légzés vagyok, szívás vagyok, törlés vagyok!
Művér vagyok, műszer vagyok, testrész vagyok, műbél vagyok!

  Va, va, va, va, va, va, va, va, valamiféle művész vagyok!

Lőszer vagyok, fűszer vagyok, kaja vagyok, pia vagyok!
Lószar vagyok, lófasz vagyok, kedvezőtlen dögvész vagyok!
Műfasz vagyok, balfasz vagyok, sertés vagyok, sértés vagyok!
Valamiféle, csomóféle, az összesféle minden vagyok!

  Va, va, va, va, va, va, va, va, valami, valami nagyon vagyok!


Jegyzetek:

- Kamondy Ágnes

 

- Apropó, akkor már egy kis Kamondi Zoltán is...

Címkék: kultúr álmű csúnyaszó

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr421699283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Toto_ 2010.01.25. 21:16:32

mit is lehetne erre mondani.... Talán egy idézet Timmy és az Alvilág Urai-ból.

Timmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Hálláláláláláláláláááááááááá

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása