Témák

» Kaja

Nem vagyok itt...

2010.02.13. 20:51 | Csendes Gyerek | 15 komment

Nem vagyok itt, illetve itt vagyok (épp nemrég pisiltem mintákat a domboldali szűz hóba), de álló nap csak a Zsuzsival emailezgetek, meg esemesezgetek... meg... ilyenek...

Ezt a bejegyzést is csak azért írom, hogy ha esetleg még mindig erre tévedne valaki, akkor tudja hova írni a méltatlakodó megjegyzéseit.

Ja, és szeretettel üdvözlök mindenkit Valentin-nap alkalmából (asszem az holnap van, ugye?)! Hogy az egy mekkora baromság!... Még nagyobb, mint blogot írni arról, hogy mikor milyet pisil meg kakil az ember... (Zsuzsikááám!... [— Sajnos úgy tűnik, hogy az ide linkelt "Ozzy's chasing turd" videót (kegyeleti okokból?... ;-o ) leszedték a YouTube-ról, így az első látásra értelmezhetetlen összefüggést legfeljebb szóban tudnám, az érdeklődő ínyenceknek, elmagyarázni...])


Na, de hogy legyen valami ünnepi vidámság is, itt egy kis szűnni nem akaró Peter Serafinowicz:

És, aki nem tud (vagy akar) angolul, annak Sickratman csodaszép klasszikusa: "Evvel a Dalban...":

Címkék: szolgálati közlemény kultúr zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr71755754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Toto_ 2010.02.13. 23:20:43

Irigyellek a l'amour miatt, gebgedj meg. :)))
A szürke hétköznapjaikat egyhangúan morzsolgató nemszerelmeseknek pedig pottyanthatsz egy sort, vagy a Kakanapló folytatását. :)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.13. 23:26:54

@_Toto_: Hehe, jó, csak még nem ülepedtem le eléggé, de azért itt sunnyogok a blog környékén (meg amúgy is a 11. adagot ünnepeltem ma éppen... :)

A Zsuzsival meg csak azért kezdtem, mert kifogásoltad pár körrel korábban, hogy egyedül kimenekülni ide az csak egy értelmiségi (már nem tudom a pontos szót, de kb.) faszreszelés. ;) Szóval, magadnak kerested, Kedves Öregem! ;)

Amúgy meg próbaképpen lövöldözgettem ma a hóba egy gumilövedékes (9mm-es Keserű) riasztópisztollyal is... ;-o

_Toto_ 2010.02.14. 00:36:23

Nem f@szreszelés, hanem fingreszelés. :))
Egyébként ezt magamból kiindulva mondtam, én tuti, hogy befordulnék, és pikkpakk max az alkohol tartana életben. :)

A pisztolyhoz gratula, de írok emailt, hogy inkább mit szerezz be. Nyugi, semmi illegál, de gázriasztóból ne Keserű, ugyanakkor területvédelemre mégis Keserű csak másik termék. (Ha esetleg Keserű Béla bá' is olvasná a blogot, ne rúgjon picsán ha legközelebb találkozom vele. :) )

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.14. 01:27:57

@_Toto_: A pisztoly (még?) csak játék, a tesómtól kaptam, életemben nem lőttem még ilyesmivel, belezengett a komplett Dunakanyar, ami azért elég... gáz?... ;-o :)

(Különben pedig észrevettem, hogy a picsát le merted írni nyersen is, a faszt meg nem. ;) Freudnnak nincs valami blogja itt? Biztos lenne erre is ötlete, és belinkelném ide szívesen. ;) )

Köszi, öregem, várom a mailt majd akkor! Szevasz!

_Toto_ 2010.02.14. 01:36:03

Haha, :)
A melóhelyen a mail szerveren, és kedvenc fórumaimon is etikai filterek működnek, a csúnya szavakat random szoktam maszkolni @-el vagy pon.tozás.sal.

Fegyverbubus mail ment.

Franci1969 2010.02.16. 15:27:25

az első elég vicces (kivéve a bútorreklámot, ahol tönkreteszik a kanapét), a másikról inkább nem mondok semmit.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.02.17. 08:38:27

@Franci1969: Franci, a második is elég vicces, ha ez segít... ;)

Franci1969 2010.02.17. 11:03:57

@Luna Kid: a szövegkörnyezetből vettem, hogy viccesnek számít, és azért lett kitéve.

gondolom paródia akar lenni - okés, haha, talán még nevettem is.
de minek 3-4 percig elnyújtani ?

FEszter 2010.02.24. 15:26:53

Franciska, a második videó sajnos tényleg szintén nagyon vicces, bele kell törődnöd. :-P Figyelj jobban a szövegre, talán az segít!

Franci1969 2010.02.25. 07:34:40

@FEszter:
nos, én a második videón azt látom, hogy parodizálja a csepegős, elkoptatott szövegű, dallamklisékből építkező *slágerek* és a korosodó bájgúnárok, valamint a kikerekedett szemmel nosztalgiázó, tapsikoló nyugdíjba illő korú hölgyek kissé izzadságszagú, kissé buta és fülledt világát.
ez nekem az első 20 másodpercben lejött. vicces volt, valamennyire.
(a maradék 2 perc 40 mp szenvedés volt.)

ehhez KÉPEST mi van még benne?
mondd el kérlek, és lehetőleg NE kelljen újra megnéznem: mi az amiben az általam leírtaktól többet mond?

persze az is lehet, hogy bennem van a baj, mert az első videón, bár minden szót értettem, nem visongtam a kacagástól.
sőt, az utolsó jelenetben, amikor egy féregszerű állat ül egy trónon, azt gusztustalan kivitelezésűnek tartottam :(

Franci1969 2010.02.25. 07:38:49

a humorérzékemről még annyit, hogy van egy ismerősöm, aki remek angoltudással Dilbert jeleneteket fordít. a szóviccekre is ügyel, gondos munkát végez.
én meg olvasom, olvasom...
mindig reménykedem, hogy egyszer, majd most, na majd most! én is viccesnek találom ... :(
kb 20 ilyen jelenetet olvastam el és az egyiknél utolértem egy határozott mosolyt, de ennyi volt a maximum.
pedig nem vagyok egy sótlan ember.
hogy valami nagy okosságot mondjak, szerintem mindenki mást tart humorosnak.

FEszter 2010.02.26. 11:58:47

Én azokra a finomságokra gondoltam, mint amikor azt énekli, hogy "rádtaláljalak...", meg hogy "evvel a dalban mondom el, hogy a szívem üzenetét...".... De ha nem hallgatod meg még egyszer, úgy nehéz megmutatni. :-) Mindegy, persze hogy mindenkinek más tetszik, ez egyértelmű.

Franci1969 2010.02.26. 13:12:52

@FEszter:
hm, igen, meghallgattam mégegyszer és észrevettem. igazság szerint az "evvel a dalban" szófordulat már az első alkalommal ... mit is csinált?
megríkatott? megnevettetett? undort keltett?
mindegy, azért utólag nem bánom ezt az élményt :)

GBÁ 2010.03.17. 16:27:07

Hah!
Meghallgata ezúttal végig, és hát kipattant belőlem egy kellemes mosoly :)
Vannak-e még további szórakoztató show - elemek?

GBÁ 2010.03.17. 16:30:25

Addig is kedves napközisek és (ál)nyugdíjasok, íme egy kis kóstoló:

www.youtube.com/watch?v=tu-cWQ5po9M

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása