Témák

» Kaja

Találtam ebédet!

2009.11.18. 14:25 | Csendes Gyerek | 17 komment

Remélem, ez tényleg laska... Ha nem, akkor ég veletek, a laptopomat már odaígértem, a bicaj legyen az egyik tesómé, a fényképező a másiké, a kályhát majd vigyétek vissza Sanyi bácsinak, engem pedig forgassatok jól bele a komposztkupacba a kert végében!

 

 

 

 

Címkék: kaja zöld gomba zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr251534308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FEszter 2009.11.18. 14:55:11

De hiszen azt mondtad, hogy a bicajokat és a könyveidet nekem adod. Ez nem ér, hazudtál. Ezért engesztelésül a kis fényképezőgépet is magamnak követelem.

KRi · http://etika.blog.hu 2009.11.18. 15:20:20

Tegnap tüzet raktál egy faházban egy kis kályhában amitől izzott a külső burkolat. Le kellett ordítanom a hajad, hogy legalább öntsd le vízzel, mielőtt tényleg meggyullad.

Ma gombát szedsz....

Nézd szabad akarat van. Városi kocka patkányként a természeti létezés elég egybites lesz. Túlélsz vagy meghalsz. Szabad akarat van...

Franci1969 2009.11.18. 16:30:19

felülről tekintve okés.szerintem laska.
az alja nem látszik, tehát nem tudok biztosat mondani.
viszlát!
ha még a kelés el nem vitt.
:P

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 17:24:41

@FEszter: Jaj, igazad van, bocs! A bicaj a tiéd. Csak most szét van esve, a tegnapi "Nagymaros-Kismaraton" után még nem volt erőm összegyógyítani, és gondoltam, ilyen roncsot szégyen lenne reád hagyományozni... De a könyvek sérülésmentesek!

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 17:31:05

@Franci1969: Szia Franci, kösz! :) (Alulról fehér, majd teszek fel egy olyan képet is.) Egyelőre itt vagyok... ;) Kicsit megfeküdte a gyomrom, mert túl sokat főztem (pedig alig vágtam le vagy hármat), meg elsóztam, és sok lett az olaj is. De azért egész finom lett; másodszorra már rutinból fogom csinálni. Enni kell utána almát, arra jöttem rá közben, az helyzrebillenteni látszik a kémiai "erőviszonyokat" a gyomromban...

Halálgén 2009.11.18. 18:02:46

Melyik bicaj??!!! Az az enyimé! :) A rugózós...

Amugymeg te Panda,, hóóógyvanaz, hogy nem lehet rákkkkatintoni a képre, hogy megnőjjjön errefelé??

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 18:45:11

Tessék, ilyen privát üzeneteket kapok a hiéna haverjaimtól:

"Nekem nem hagysz semmit? Dögölj meg te szemét!!!!!!!!!
Legalább egy csákányt vagy lapátot vagy egy szarosbilit, de még azt sem..."

Hát csoda, hogy az ember, hátrahagyva mindent, végső magányában, lógó orral kicsoszog a nagyvárosból ide a zörgő avarba?... ;)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 18:47:20

@Halálgén: Hátigen, merez egy rakás szar, eza blog.hu., ésazér. (De ezt talán már mondtam is, egy másik gyalázkodásom alkalmával, és még fogom is, biztos...)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 19:26:33

@Halálgén: "Amugymeg te Panda,, hóóógyvanaz, hogy nem lehet rákkkkatintoni a képre, hogy megnőjjjön errefelé??" -- OK, kicsit "megcsinostottam", és most már megnagyobbodnak! :) (A blog.hu-t csak annyiban illeti a szidás, amennyiben igazán támogathatná, hogy ezt időrabló kézimunka nélkül is meg lehessen csinálni.)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 21:46:09

@Franci1969: "megmaradsz." -- Köszi! :) Hát, akkor bocs, elrontottam az esti szórakozást... ;)

De ha nagyon kifogyok az ötletekből, még esetleg szépíthetek: van itt hátul a kerítésnél egy kis Ligustrum Vulgare is, épp most érik a sok kis fényes fekete bogyó... ;) Mmm, azok is nagyon guszták!... ;))

Franci1969 2009.11.18. 22:56:59

ugyan, csak nem akartam szószátyárkodni.
azokat a bogyókat meg csak tessen békénhagyni.

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2009.11.19. 08:42:18

A druidaszertartás / feketemágia céljára szolgáló, szalonnasütőnek álcázott installáció haszonéllvezeti jogát, megfilmesítési és médiajogait a következő 250 évre én kérem, sőt még akarom is.

Űrhajós 2009.11.19. 10:30:24

Én még nem is láttam ilyen laskát, csak olyat, aminek homorú a teteje.
De ezek szerint ehető volt.... mint utóbb kiderült.
:-X

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.20. 17:17:29

@KRi: Hát, ha már megfőztem!... ;) Itt van a következő bejegyzésben a folytatás: lunakid.blog.hu/2009/11/18/bizonyitek_paprikas

Halálgén 2009.11.22. 12:57:11

Szípek ezek a képek is...

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása