Témák

» Kaja

Folytatásos történet - 0.

2010.01.20. 19:52 | Csendes Gyerek | 10 komment

Van egy szar magyar blog-regény a neten, nemrég botlottam bele. Most nem fog eszembe jutni a címe (de nem kizárt, hogy "A szoba"), mindenesetre az a lényege, hogy a szerző egyszer csak egy idegen szobában ébred, bezárva — sőt beépítve (se ajtó, se ablak) —, minden információ nélkül, de egy netre kötött laptoppal, és elegendő kajával stb.

A történet és a kidolgozás vacak, önellentmondásos, és különösen attól ereszt le menthetetlenül, hogy az illető megpróbál erőnek erejével, tök hülyének nézve mindenkit, ragaszkodni hozzá, hogy az egész nem csak egy (kissé izzadságszagú) fikció, hanem bizony maga a kérlelhetetlen, megmásíthatatlan rögvalóság. Pedig nem is.

Az ötlet maga viszont kiváló, még ha nem is új az sem.

Szóval, arra gondoltam, hogy amíg ágyhoz vagyok kötve (kötözve, láncolva, szögezve), addig is szórakoztathatnálak benneteket valamivel, mondjuk pl. hazudozhatnék nektek valamit, amit hallani szeretnétek... ;) Ki tudja, egyszer még, ha majd elfogy a pénzem, rákényszerülhetek, hogy pl. valamiféle "közéleti személyiségként"... hát, érvényesüljek...)

Kommentekben adjátok le légyszi csütörtök éjfélig a rendeléseket, hogy miről meséljek, aztán majd meglátjuk, mit lehet tenni... Köszi!

Címkék: álmű

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr351688429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franci1969 2010.01.20. 21:01:39

az említett blog írója minden bizonnyal sokat játszott a neten bárhol elérhető ú.n. 'szabadulj ki a szobából' típusú játékos feladványokkal.
no, mindegy, inkább ne add meg a linket :))

javasolt témák:
- műfordítás ;)
- gm termékek
- csemegeszőlő
- farsangi jelmezek kettő gyereknek (13+ és 10 éves), megvalósítási tippek ;)

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.01.20. 21:34:39

Hmm... Egy tisztes gödöllői ökoháztartás csalhatatlanul felismerhető tematikája... ;)
Ami ellen természetesen semmi kifogásom, de... mit szólnál mondjuk inkább egy kis... szexhez? ;)

Franci1969 2010.01.20. 21:44:53

@Luna Kid:
kit mi foglalkoztat... :P
avagy látogatottsági indexre gyűjtesz?

az általam javasolt témák vagy magánemberként, vagy szakíróként érdekelnek. ilyen alapon hamarosan jönnek a műtrágyák is.

Franci1969 2010.01.21. 10:26:40

egy meg nem értett férj története - elmeséli a feleség:

www.dailymail.co.uk/femail/article-1244818/My-husband-turned-tree-hugger--killed-marriage.html

a történet elmesélése kb 3* annyira hosszúra van eresztve, mint amennyire érdekes, de azért én becsülettel végigolvastam, és helyenként nagyon vicces.
(a nő által annyira elítélt faölelgetés, dobolás és füves/gyógynövényes zacskó számomra nem is annyira ijesztő ;)

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2010.01.21. 14:40:45

Szerintem Monsantoról írj folytatásban. Abba belemehet műfordítás is. De a szőlőt és a gyerekeket jobb távoltartani tőle. - kb. megadtam a tagline-t is.

Azért arra készülj fel hogy nagyon sok durva dolog kerülhet elő ha végigmész a több mint 25 millió találaton a Google segítségével ...

Franci1969 2010.01.21. 14:51:29

@oatBXL:
ez jó, mert abba a műtrágyák is beletartoznak.
a szőlő egyelőre lejátszott, mert leadtam a cikket :)
a gyerekek maradtak :)))

_Toto_ 2010.01.23. 15:32:04

Na csak most olvastam...
Azért kívánok, bár a forgatókönyv valószínűleg már készen van. :)

Tehát, én szívesen venném ha lenne egy fejezet, ahol főhősünk a műfordítás, szőlőtermesztés és a műtrágya szavak közt lavírozik a Google-on, és szép lassan rájön, hogy ő maga sem más mint egy számítógép.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.01.23. 16:13:01

Bassz..., a műtrágya nekem is rémlik, Francitól, de most nem találom a rendelésben, hiába keresgélem... :-o

(Amúgy nincs forgatókönyv, csak úgy leírom, őszintén, szép sorjában, ami történik velem... ;) Egyébként pedig: nem akarok én is számítógép lenni!...)

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása