Témák

» Kaja

Hazafiatlan bejegyzés

2010.11.25. 17:13 | Csendes Gyerek | 5 komment

Ezt az elbaszott országot! Már az Amazon csomagküldője se támogatja! (Az, hogy benne vagyunk az ENSZ-ben, sőt valahogy még az EU-ba is besunyogtuk magunkat, csak ügyes diplomácia: politikusok hülyítenek más politikusokat. De egy ilyen kíméletlen, elfogulatlan ítélet a lényegről árulkodik; ahová az Amazon nem kézbesít CD-t, az az ország de facto NEM LÉTEZIK.)

Ugyanitt: "Eredeti, legális Quake 2 install csomagot vásárolnék!"

-------

(Ja, ööö, igen, feltűnt nekem is, hogy kimaradt itt néhány hónap, és ez a bejegyzés most nem feltétlenül csökkenti a felelősségemet... Vegyük úgy, hogy börtönben voltam és a körmeimet tépkedték, meg ízzó vasakkal böködtek, hogy szavazzak a Szent Korona Dicsőséges Nemzeti Rendszerére, vagy mondjuk vegyük inkább egyszerűen csak úgy, hogy ellopták a laptopomat és offline voltam. Ja, azt amúgy tényleg ellopták, az Örs vezér téri IKEA garázsában. Betörték a kocsi ablakát a hátizsákomért, a hétvégi vásárlási csúcs kellős közepén. Micsoda egy elbaszott ország! Mondtam már?)

Címkék: város szürkemagyar csúnyaszó

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr402472969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.11.25. 17:25:47

Ja, mielőtt megkapnám az építő jellegű kioktatást, hogy minek hagyom a kocsiban a cuccomat, és az ilyen balek meg is érdemli stb., szeretném jelezni, hogy PONTOSAN ez az a mentalitás, hogy már egész természetes adottságnak vesszük a nyomorúságos közállapotokat, ami miatt ez az ország törlésre került a "fejlett nyugati civilizáció" térképéről... (És igen, el is indultunk szépen visszafelé, a kamu-komcsi Kínába...)

Fehérnyúl · http://feher-nyul.blogspot.com/ 2010.12.03. 20:25:16

Elnézést, nincs Önnek egy Andi nevű barátnője, aki ezt a ködös (most ráadásul nagyon csúszós) Albion honban leszervezné magácskának?

BYS 2011.07.09. 14:17:14

Hogy értsem azt, hogy vegyük úgy, hogy börtönben voltál? Hmm?

[INDAPASS_ERROR] *** stale user 2011.07.17. 15:47:09

@BYS: Ööö, hát szimbolikusan. Vagyis, nem, nem! Átvitt... Izé, sehogy, nem tudom, nem úgy értettem! És ezt a bejegyzést nem is én írtam! :-o Nem értem, hogy kerülhetett oda a nevem. :-o Valami nem stimmel a rendszerrel szerintem... Én ott se voltam!

BYS 2011.07.17. 15:52:01

@[INDAPASS_ERROR] *** stale user!:
Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum?

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása