Témák

» Kaja

Mi van velem?

2009.05.07. 19:41 | Csendes Gyerek | Szólj hozzá!

Szia Péter! Marci is kérdezte ma, meg mostanában mások is, hogy mi van velem. És csalódottan látom, milyen zavarbaejtően..., hát, zavaros válaszokat adok erre, kényszeredett mosollyal, idegesen, bűntudatosan kerülve mindenki tekintetét, mert kb. úgy érnek most ezek a kérdések, mintha szarás közben rámnyitnátok az ajtót...

Asszem, épp valami gyanús metamorfózis közepén vagyok, tele félkész gondolatokkal, tétovázással, kételyekkel, elég sebezhető helyzetben, mint egy lepkebáb egy kíváncsi kisgyerek kezében. (Lehet, hogy egyáltalán nem is kéne mostanában az utcákon mászkálnom, úgy téve, mintha én is csak egy normális járókelő lennék?)

Szóval, egy kicsit most megálltam, lepakolom a hülye cókmókjaimat, amiket eddig cipeltem magammal, és a korábbi Brown-mozgás helyett megpróbálok végre elindulni szépen -- egyfelé. Megpróbálom megtanulni pl. tisztességesen kifejezni magam, kifejezni "azt a sok nagyszerű dolgot, amit nem is érzek" -- és persze érezni is megtanulom őket. Vagy legalábbis megjegyezni... És egyúttal megpróbálom pl. ide felirkálni, ha valami van velem, ne kelljen megint összefüggéstelenül motyorásznom, ha megint rákérdez valaki.

Igyekszem utolérni, bár az élet még mindig egy lépéssel előttem siet; de már csak eggyel. Ma pl. láttam két gyönyörű, szétpiercingezett lányt egy kocsma előtt a Jókain, Vénusz és Aphrodité bokáival, meg mindenével. És már majdnem megszólítottam őket!... Már csak egyetlen lépés, de tényleg...

Szóval, még egy kis türelem, még nem vagyok kész, még van egy kis dolgom, illetve hát "nagy dolgok vannak készülőben". Utána jelentkezek, és szívélyesen mosolyogva, egyenesen a szemetekbe nézve, jól elmesélem, hogy mi van velem.

Ha végül mégsem jelentkeznék, akkor is azt üzenem, így előre, hogy nincs velem semmi különös, megtaláltam a helyem, valószínűleg egy belvárosi lépcsőház büdös kukái mögött.

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr261108681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása