Témák

» Kaja

Hiperakt

2009.11.09. 22:15 | Csendes Gyerek | 1 komment

(Neeemnem, egyáltalán semmiféle akt, persze, csak bulvárosan "látogatottságra ösztönzök"...)

Fúbazz, ma 45 mailt írtam! :-o

Méghogy a blogírással ment el a délután!... (Csak mert a fenti 45-ből legalább 20-ban az előző bejegyzés szerkesztéséről panaszkodtam, hogy mekkora egy rakás fos ez a blogeditor; elnézést, akit érint, arra ez természetesen nem vonatkozik, náluk nyilván tökéletesen működik minden, akár egy email-részletet is biztos képesek ide bemásolni, egyetlen óra leforgása alatt, és egyáltalán nem is fos.)

Hiába "takaréskoskodtam" tegnap meg tegnapelőtt (még neten se voltam, sőt), amit a természet megkövetel, úgy látszik, azt végül meg is kapja... ;)

Azt lehetne gondolni erről, hogy ez igen, milyen kiterjedt lehet a szociális hálóm, és milyen aktívan kultiválom. De az igazság az, hogy nagyrészt két hülye haverommal levelezgetek egész nap, és mindegyikünk csak azért ír, hogy valamilyen sokkal fontosabb dolgát annyival is elodázhassa...

Szóval, ettől még ugyanaz a kérges tenyerű, torzomborz hegyi remete vagyok, aki októberben lettem (erről majd, retrospektíve, később írok, talán). Illetve, gyanús volt, hogy mintha remete eddig is lettem volna, sőt néha torzomborz is (a kérges tenyerű kérdéses), de így együtt, ez még aránylag új.

(Megj.: mire ezt a pár sort befejeztem, a szám 49-re ugrott... Úgy látszik, ez az ára: hogyha kevesebb széndioxidot bocsátok ki, akkor több emailt... Épp a "tegnapi Padlásban" volt szó a megmaradási törvényekről; ez a természetközeli életforma nyilván azzal is együtt jár, hogy a természet törvényeit sokkal inkább a bőrén érzi az ember, mint egy ványadt belvárosi lakásban, ahol van csap, sőt egyből MELEG víz jön belőle, nem egy (aggasztóan gyorsan telő...) gödörbe kell szarni, nem csákánnyal kitermelt és a gyér késő őszi napon kiszárított gyökereket eltüzelve kell meleget csinálni, leégetve a bőrömet és sűrű kormot lélegezve közben (ezt bocsátom most ki sajnos széndioxid helyett, illetve valójában mellett, csak erre nem szívesen gondolok...), hanem az csak úgy "van" (OK, hazudok: igenis ádáz csatákat kellett vívni azért a melegért is!...), és nem 2 km-re van a legközelebbi stratégiailag értékelhető pont (bolt, víz stb.), hanem egy saroknyi távolságra három éjjelnappali is található. Igaz, azokat úgyis utáltam...)

Címkék: zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr601514041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Űrhajós 2009.11.10. 09:57:22

Csak a monoxiddal vigyázzál! Azzal.

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása