Témák

» Kaja

Bizonyíték paprikás

2009.11.18. 18:20 | Csendes Gyerek | 6 komment

Még el se patkoltam, de a rohadékok már itt marakodnak a koncon!... Nem is érdemlitek meg, hogy meghaljak! Na mindegy, egyelőre még itt vagyok; ez meg itt a bizonyíték, hogy nem rajtam múlt:


(Figyelitek a fenti képet? Asszem, ennél rövidebbre aligha lehet zárni a fenntartható kajálás ökociklusát!... ;) )

 

Lehet, persze, hogy csak lassan hat. Mindenesetre fura látomásaim sincsenek (hát, ez sajnos nem az a gomba...), szóval attól tartok, ennyi volt, egy kis gyomorpangáson kívül semmi izgalommal nem szolgálhatok ma estére. (Túl sok, túl sós, túl olajos lett, de ettem rá pár kormos almát, "oszt jónapot"; amúgy egész finomra sikerült — természetesen életem első saját gombapaprikásáról beszélünk, ami egyben az elég kevesedik "meleg ételem" is, a mikróban főtt sűrű, zavaros, húsleves-szerű molyos teáimat nem számítva, bár jó sok mézzel, meg tejjel felöntve nem látszik, és nem is érezni rajta, de az egy másik történet.)

Csak azt sajnálom egy kicsit, hogy nem is szeretem a gombát... De még mindig sokkal jobb, mint cserebogárpajorokból pörköltet főzni! Akkor aztán áshatnék egész nap egy zónaadagért. ;)

Címkék: kaja zöld zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr871534872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franci1969 2009.11.18. 18:47:24

nagyon hangulatos képek. majd számolj be a rozsdamentes (?) bogrács használhatóságáról és tisztíthatóságáról. ugyanis mi is fontolgatjuk.
a tuskó az mobil, vagy tényleg ott főzted meg, ahol nőtt?
o.O
szóval, azt mondod érdemes benézni, lesz még bejegyzés, mert ez nem [i]olyan[/i] gomba?

Franci1969 2009.11.18. 18:48:04

@Franci1969:
hát a dőlt betű nem jött össze, bocs.
ez nem olyan rendszer?

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.18. 18:55:30

@Franci1969: OK. Mobilnak mobil, éppen, de én nem mozgattam már vagy egy éve. Tényleg ott nőtt, és tényleg ma vettem észre. (Láttam már korábban is, persze, csak akkor még kicsi volt, most meg egy hétig Pesten voltam.)

A bográcsról: szuper, én nagyon szeretem! Van egy sima vas is, de azt egyáltalán nem használom, semmi értelme, csak a fölösleges macera van vele (rozsdátlanítás, súrolás, zsírozás, külön csomagolás stb.). Ezt a "fényeset" is kell persze tisztítani, de a vasnál jóval kevesebbet, simán egy normál fazék életét éli. Annyi különbséggel, hogy persze a korom ennek is befogja az alját az első használatnál; utána egyszer még lesikáltam róla, de aztán rájöttem, hogy tökéletesen fölösleges. Szóval, kívül fekete; elég, ha belül csillog.

VayMárton 2009.11.18. 21:44:21

Bátorságod mellé kívánok jó szerencsét!
Üdv egy másik hegy tetejéről.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.19. 14:05:12

Egy kis gyónási titok, innen a kulisszák mögül; részletek a privát levelezésemből (ami itt nyilván olvashatatlanra lesz tördelve):

">>> Ááá, bakker, ma tudtam meg a tesómtól, hogy a gombáknak,
>>> különösen a laskának, gyakorlatilag SEMMI tápértéke nincs! :)
>>>
>>> Azt a kis vitamint is, amit tartalmaz, kb. az orrnyálkahártyámon
>>> is fel tudom venni a levegőből... :)
>>>
-----
>> ja, bakker, bocs, most jöttem rá hogy te azért eszel hogy tápanyaghoz juss!!!
-----
>> rögtön ott az elején (majdnem)
>> www.gombajo.hu/index.php?page=gombacsira_ertekesites
-----
> Jaja, faszomba... :) "100 g laskagomba ... 164 kJ-t tartalmaz.
> ... Víz: 87,9g"... Legközelebb füvet rágok inkább! Ráadásul
> a 2 órából, mire kész lett, 1 csak a rohadt tűz felélesztése
> volt. (Még benzint is HÁROMSZOR kellett a füstölgő, nyirkos
> hamura locsolnom, és attól is csak még jobban elaludt,
> ahelyett, hogy lángra lobbant volna az erdő... Ha ezt egy 6
> éves kiscserkész meghallja, másnap rajtam röhög az egész
> korosztálya a Himalája tetején BigMacet sütögetve...)
-----
még nem vagy Matula bácsi :)"

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2009.11.20. 11:53:37

Ez is csak azt bizonyitja amit mondtam.

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása