Témák

» Kaja

Szabadságra mentem

2009.12.05. 12:43 | Csendes Gyerek | Szólj hozzá!

OK, tessék, itt van, gyarapodik tovább a Rémblog, mint egy rákos daganat, szóval nem akarom kivonni magam a felelősség alól, csak ezen a héten, meg még a következőből pár napig, szabadságon vagyok, úgyhogy kb. dec. 10-ig szünetel az önsanyargatás. Addig beállítottam az ólamban egy időkapcsolót, hogy:

  • azt higgyétek, hogy most is otthon tartózkodok, és írom a blogot
  • az árva krumpli (nem úgy árva, mint az árvacsalán, hanem kicsírázva találtam rá a hűtőben, és adoptáltam) meg a két azonosítatlan hagymás növény is azt higgye, hogy otthon tartózkodok, ők pedig kint a riviérán
  • ne fagyjanak meg a különféle bontatlan ragasztók, penészmentesítő folyadékok meg festékek (amik 1 évig tarthatók el, 5 fok fölött, szóval az előző két évet nem tudom, hogy vészelték át — ja, de most is kint vannak a teraszon, nem is bent, szóval akkor ez mindegy is...)

A blogolással egyébként (a már említett inkompatibilitáson túl) az a bajom, hogy eleve az egész műfaj idegen tőlem; sosem írtam naplót, nemcsak, mert kit érdekelne, hanem mert "súlyos és indokolatlan korlátozást" jelent egy ilyen kvázilineáris időtengelyre felszúrkálni az életem publikus darabkáit, mint egy saslikot. Ráadásul az emberen könnyen úrrá lehet a kényszer, hogy az idő telik, valamit muszáj írni, mert az Olvasó elmegy világgá...

(Inkább egy rendes CMS kellene, meg egy lunakid.hu, sőt .com... Aztán amikor megvenné a Google, akkor a Microsoftnak ezt jól beárulnám, akik így még többet ajánlanának érte, és akkor meg ezt megmondanám a Google-nak, akik meg még többet, plusz még egy csomó látogatót, de én akkor megint szólnék a Microsoftnak... — és ezt addig ismételgetném, amíg én lennék a világ ura, és akkor végre bekötnék a telkemre a csatornát, és nem kéne a kísérleti alomszékemet fotózgatnom...)

Címkék: szolgálati közlemény zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr501575665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása