Témák

» Kaja

Vallomás elalvás előttre

2009.12.02. 01:30 | Csendes Gyerek | 9 komment

Kedves Barátaim!

Egy vallomással tartozom nektek... Ez a blogolás egy kurvanagy baromság. Nem?

Egyébként is, egy remete nem ír blogot. Ugye. Még egy ilyen kamu-remete se, mint én. Ki a jó francnak is írná?

Mondjuk, ezt az álláspontot már meghaladtam, némi unszolásra, és mert pár unalmas sztori ismételt, és egyre szakadozottabb elkántálása után egyszerűen a blogolás lett a könnyebb ellenállás iránya. (Plusz, ha egyszer elfogy a tartalék pénzem, és már mindenhez túl öreg leszek és hülye, és megint valami újságnál kell majd melóért kilincselnem, majdnem biztos, hogy rá fognak kérdezni, hogy "És... Ír-e esetleg blogot?". És akkor én majd magabiztosan rámutatok erre itt az ujjammal. De ezt most még nem kell jegyzőkönyvbe venni, csak úgy anekdotázgatok...)

Na. Amíg ezen rágódtok, Kedves Megszámlálhatatlan Tömegei az Olvasóknak, én megpróbálok aludni végre. (Ágyban. Párnák közt, a szüleim fűtött, kényelmes lakásában, a zebegényi odúmtól 300km-re (most érdemes betörni, és elrabolni a krumplimat!), egész napos mértéktelen zabálás, többrendbeli bevásárlóközpontban, más személy kárára elkövetett ruhavásárlás, kellemes, seggnézegetéssel és nyálcsorgatással elegy belvárosi korzózás, majd hosszas, punnyasztó tévézés után... "Légy kiszámíthatatlan!" — ezt tudom csak tanácsolni nektek is: a Természet rendkívül kiszámítható dolog, ám ha ugyanakkor te viszont kiszámíthatatlan maradsz, nehezebben talál fogást rajtad a Rideg Rögvalóság!... ;) )

Címkék: szolgálati közlemény zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr841567910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2009.12.02. 14:31:30

A blog kell. A blog szükséges. Az abbahagyás nem kell. A kihagyás nem kell. És nem kurvanyagy baromság, hanem igenis fontos dolog: nekem az olvasása, neked meg az írása, különben nem tudom olvasni. Uncsi visszamenni a korábbi posztokra, mindig frissre, újra, kiszámíthatatlanra van szükségem.

Ragaszkodom hozzá, hogy többi megszámlálhatatlan tömeg is szíveskedjen a manifesztómat támogatni.

(egyébként meg ez is csak azt támasztja alá amit már annyiszor megmondtam)

wormblad 2009.12.02. 16:43:21

és hol fogok én olvasni az áram nélkül működő centrifugáról, ha nem itt?

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.12.02. 17:02:09

Köszönöm kedves... kedveségteket, jövök majd vissza nemsokára, valahány név a naptárba'...

Franci1969 2009.12.02. 17:58:26

támogatom axolotl... izé oatbxl javaslatát - Ő már úgyis megmondta.

Bárosi Vuszvezető 2009.12.03. 09:36:50

Így van, kell ez a blog. Ködös Képek, Béna Macska és valóságos Rajongó Támor mind megmutatkoznak itten. Tessék csinálni tovább, tovább tovább.

Kow 2009.12.04. 10:39:37

Támogatom erősen, ha kell tüntetek és éhségsztrájkolok* a Kossuth téren is, szép nagy "Dunabombert Blogot" transzparenssel.

* reggel 9 és ebédszünet között

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.12.05. 12:31:39

Kedves Végeláthatatlanul Áradó... áradó... öö... Na mindegy, egy kis türelmet kell még kérnem, sok szeretettel, mert ezen a héten (+ még pár napig) szabadságon leszek a hegyi remeteségből. Írok is gyorsan egy posztot erről, hogy elhiggyétek...

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.12.05. 13:10:24

@wormblad: Keresgéltem amúgy, többször is, de még nem találtam.

wormblad 2009.12.05. 20:39:37

@Luna Kid: Szerintem még senki nem csinálta meg, azért nincs róla bejegyzés sehol. Azért írtam, hogy itt fogok majd róla olvasni.:)

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása