Témák

» Kaja

Újabb agyatlan EU-s szabvány?

2010.01.26. 09:12 | Csendes Gyerek | 6 komment

Nem vagyok eufób, csak kurva ideges ilyenkor (részlet egy leválváltásból két haverommal):


hátha fontos vkinek

http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100121-valtozni-fog-a-termekek-cimkeje-ez-pedig-zavart-okozhat-a.html
kösz, hasznos info. 

egyébként tiszta röhej az egész EU-s szinten. 

Jaja... Kibaszott Homo Sapiens... Végigparázta a Y2K-t, de képtelen a dologból tanulva a szaros szabványba 4-jegyű évszámot előírni. 

(Persze, attól még a hónap-napból véres kavarodás lesz, de legalább akkor csak hónapokat tévedhetnénk, nem éveket.) 

De hálistennek én már remete vagyok, nekem semmi közöm ehhez a szétbaszott világhoz! ;) 

 

FRISS: Elnézést, mérgemben elég felületesen olvastam a fenti cikket, és lehet, hogy elhamarkodottan szapultam az EU-s bürokráciát (amit persze nem kell attól félteni, hogy bármiféle dühöngéssel kárt tehetnék benne...). Lehet, hogy az igazi bűnös a tökfej magyar szabályozás, ami egy körrel rendszerint túllihegi buzgó stréberségében az EU-s előírásokat — amelyek általában sokkal engedékenyebbek, mint a hazaiak. (Ehhez képest persze általában pont az EU-s "szigorra" mutogat a magyar állami vízfej, mikor kiderül, hogy megint a saját farkára (pontosabban a mi farkunkra) lépett rá a nagy igyekezetben.)
 

Címkék: szürkemagyar homo dementius csúnyaszó

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr141702871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franci1969 2010.01.26. 13:37:33

részlet a szabályból, idézi a cikk:
A hónap feltüntethető arab számmal vagy betűvel a teljes szó kiírásával vagy rövidítéssel.
bízzunk a csomagolók józan eszében... ?
-
ennek ellenére lesz egy kis kavarodás.
és jól értem, hogy a cikk szerint meg lehetett volna tartani a szokványos (helyesírásnak megfelelő) sorrendet?

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.01.26. 13:44:57

@Franci1969: Sajnos ellentmondásos a cikk (-- most meg kell állnom egy percre, hogy ne rágjak be a gagyerák magyar sajtóra is... ;) -- ), szóval a franc se tudja, mi az igazság.

Egy biztos: Magyarország következetesen élen járt túlbuzgóságban, ha az EU-s direktívák hazai kodifikálásáról volt szó.

Franci1969 2010.01.26. 13:55:13

@Luna Kid:
ahogyan hallottam, máskor is, mivel párszor előfordult, hogy a magyar szabvány volt a szigorúbb -- de hát az eu-s szabványok azt is felülírták.
a józan paraszti észt meg a szőnyeg alá söprik :)
jó kis képzavar :))

Kow 2010.01.26. 21:55:48

Unix timestamp és jónapot, a hülye is leolvassa :D

_Toto_ 2010.01.26. 23:39:19

Most mit nyávognak, a 11.11.11-el nálunk sem lesz majd probléma.

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása