Témák

» Kaja

Az új haverom

2009.11.19. 11:28 | Csendes Gyerek | 4 komment

Miután a barátaimról kiderült, hogy valójában egytől-egyig ócska haszonleső gazemberek (és gazasszonyok), egy valóságos dögkeselyűk, ezentúl jobban megválogatom a társaságomat, és inkább csak a magamfajtákkal haverkodok. Pláne, hogy már rég remete vagyok.

Az állatok ugyebár ösztönösen megérzik, hogy ki a jó ember, kinek van otthonos kályhaszaga, kinek kolbászzsíros a gatyája, és meg is találják őket, vakon, éhesen, fázva, konzervdobozzal a fejükön is... Teljesen nyilvánvaló, hogy ezért tévedt ide (ahelyett, hogy a hideg télre készülődve már rég megdöglött volna) ez az ötlábú sánta, szakadt csápú, hajléktalan szöcske is, egyenesen az ajtóm előtti szemé... ööö... személyes használatitárgy-kupac tetejére:

Egyébként némán tűrte, hogy fényképezzem, nem tiltakozott, nem fenyegetőzött a jogvédőkkel; tudta, hogy tőlem nem kell tartania, mert olvasta, hogy én most már nem eszek élő állatot — vagy ha mégis (az arcára van írva, hogy ezt gondolja), az legyen akkor az én bajom...

(Ehhez a bejegyzéshez hozzáadtam a "zöld" címkét is, mert hát ez itt szemmel láthatóan egy zöld dolog. És a "kaja" címkét is, de azt... ööö... csak úgy...)

Címkék: kaja zöld állat zebegény

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr851536330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franci1969 2009.11.19. 11:58:47

kár hogy nem tartasz a barátodnak :(

egyébként ezt az illetőt engedd el, hadd haljon meg nyugodtan.
vagy kínáld meg a szomszéd macskát.
például Berci (l. a kicsi képen) szereti az ilyesmit, gondolom más macska is így van ezzel.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.19. 12:06:09

@Franci1969: Én nem tartok fogva semmilyen állatot, a katicák is maguktól bújnak be az ajtó- (és számos egyéb...) réseken, ez itt egy szabad porta, mindenki arra megy, amerre lát (csak a vaddisznókra vagyok kicsit ideges, akik kitúrkálták a frissen ültetett kisfáimat).

Amúgy igen, gondoltam is rá, hogy a szomszéd cicák (most, hogy az inkriminált macskakajás konzerv kifogyott... ;) ) örülni fognak a melankolikus kis zöld... ööö... kajának, ha már tőlem nem számíhatnak semmire, csak ambuláns sebészi beavatkozásokra...

_Toto_ 2009.12.04. 07:34:24

Iszonyú durva voltam egy ilyen szerencsétlennel nemrég.
Berepült az ősszel a szobámba, és pont az olvasólámpámon állt meg, éppen olvasás közben. Ezen annyira felháborodtam, hogy lerohantam egy dezodorért és egy öngyújtóért, és nem rendeltetésszerű használattal lángszóróztam le több egymás utáni lángcsapással a szerencsétlent.

Nemnormális, tudom. Igaz, évekkel ezelőtt egy szemtelen legyet egyszerűen lelőttem, na, persze, nem leszedtem 25 méterről, hanem igazi close quarter battle-ben a lőporgázok-lökéshullám kombó végzett vele közvetlen közelről.

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.12.05. 13:09:01

@_Toto_: Kegyetlen dolog ez, tudom: vagy ők, vagy te!... ;) Ha túl akarod élni, meg kell tanulnod ölni is. ;-p (Szúnyogot már én is próbáltam lelőni légpisztollyal, de nem találtam el. Szerintem azóta is ott épít valamelyik sarokban egy halálcsillagot bosszúból.)

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása