Témák

» Kaja

Fekve tovább...

2010.01.20. 13:09 | Csendes Gyerek | 1 komment

(Folyik a lábadozás, hétfőn vissza kell mennem a kórházba ellenőrzésre, addig már itt maradok.)

Közben olvasgatok. Boris Viantól két regény (a ponyvás Sullivan-sorozatból: Köpök a sírotokra, Öljünk meg minden rohadékot, ill. beleolvastam a Tajtékos napokba meg a Piros fűbe) és két novella: Bélyeghal-csali, Veszedelmes klasszikusok). Boris Vian ezzel kipipálva. Érdekes (gyakran hangsúlyosan scifis) ötletek, jópofa, eleven karakterek, de nekem egy kicsit túl izgága nyelvhasználat (persze, azt nem tudtam megítélni, hogy ebből mennyi a fordítás; a Cartaphilus kiadó most ad ki tőle egy csomó mindent, sokat újrafodítva — de én nem ezeket olvastam; ha már Cartaphilus életmű-sorozat, akkor sokkal inkább Charles Bukowski!...).

Előtte pedig Szerb Antaltól az Utas és holdvilág — ami egy XXI. századi, legjobb kortársain edződött olvasónak ma már nem sok újat mond. Kivéve talán azt az érdekességet, hogy Szerb Antal minden bizonnyal meleg volt. Én ezt eddig nem tudtam, de a regény haladtával egyre gyanúsabb lett, úgyhogy sebtében utánanéztem — és: bingó... (Korábban olvastam egyébként a Pendragon-legendát is tőle, de abból már semmire nem emlékszem, csak arra, homályosan, hogy valószínűleg tetszett. A módszertani korrektség azt kívánná, hogy azt most gyorsan újraolvassam, de hát, annyi mindenki vár még feldolgozásra!)

Címkék: szolgálati közlemény város kultúr

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr691687456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franci1969 2010.01.20. 19:04:01

örülök, hogy adtál magadról vmi hírt. az olvasás is jó dolog, ha van rá kedved.

az utas és holdvilágot még valamikor gimnázium után olvastam és amennyire homályos emlékeim engedik, jogosnak tűnik a felvetésed, hogy érezni belőle a szerző másféle irányultságát...
de már nem nagyon emlékszem az egészre...

további kellemes lábadozást

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása