Témák

» Kaja

Folytatásos történet - 1.

2010.01.23. 13:45 | Csendes Gyerek | 5 komment

 - Jó napot. Antonio Monsanto vagyok.
 - Üdvözlöm.
 - Ugye tudja, hogy miért keresem?
 - Hát... A génjeim... Azt hiszem... A génjeimet akarja manipulálni?
 - Nézze, én csak egy alkalmazott vagyok. Semmi személyes.
 - Értem... Megengedi, hogy előtte felöltözzek?
 - Ahogy óhajtja. Bár, utána úgyis le kell majd vetkőztetnünk... De, ennyi belefér. Csak tessék.
 - Köszönöm... És... Mondja... Nem lehetne, hogy...
 - Hogy?
 - Nem is tudom... Tudja, nekem egy blogot kell írnom... Ilyen... kedves kis mosolygós gyerekekről, farsangról, csemegeszőlőről, műt... műfordításról, ilyesmiről...
 - Ahamm... Egy blogot... Ennyi mindenről. Nahát. Maga egy fontos ember! Ezt nevezem... És, nem felejtett ki valamit?
 - Én? Nem... Nem hiszem... Vagyis, hát, jó, persze a szexről... Meg kicsi, aranyos, csíkos hátú vadmalacokról, itt szoktak ugrabugrálni a...
 - Nem arra gondoltam.
 - Hmm... A... a... génmódosított termékek?
 - Na... Ugye, ugye!...
 - De, kérem... Értse meg, én ezt... Nem én találtam ki! Engem kényszerítettek!... Mi mást tehetnék?! Mondja meg! Vagy... Szóval... tudok gitározni... Gitározzak magának?...
 - Na, jöjjön szépen velem. Beszélgessünk.

(Na jó. Az izgalom a tetőfokán, fognyomok a körömlakkon; de nekem most mennem kell olvasni a Szorongás alapformáit (Fritz Riemanntól). Folyt. köv.)

Címkék: álmű

A bejegyzés trackback címe:

https://lunakid.blog.hu/api/trackback/id/tr191695053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franci1969 2010.01.24. 21:32:14

o.O
és milyen színűre fested? - ezzel azért TÉNYLEG megleptél.
amúgy kedvesen alakul.
két (vagy három) vendégség után most eszmélem magam errefelé és örülök a maffiás jellegű bájcsevelynek.
a végén nyakkendő is lesz?
a képen volt gimn. o.t. ?
vagy csak hasonlít?
Te is iszod a forralt bort?

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2010.01.24. 21:40:32

Nem a saját körömlakkom, Franci; sajnálom, ha csalódást okozok, hanem csak egy amolyan általános, elképzelt (OK, legyen: "vágyott"...), lányközönség-körömlakk... :)

Nem, a képen csak egy... khmm... kitalált rémtörténet "hőse"... (Kire gondoltál amúgy?)

Franci1969 2010.01.24. 22:01:00

Kovács András :))
még vagy 25 évvel ezelőttről :))

Űrhajós 2010.01.28. 20:09:06

Hát nekem rögtön az elején
Petri,
Az út vége

jutott eszembe.

Címkék

Interaktív...

  • Csendes Gyerek: @uploader: Ööö... Tudom, ezt akkor így a Hobótól kéne kérdeznem, hogy bocsánat, de amellett, hogy a szöveg eleve önellentmondás ("[a Vadászat] olyan... (2012.08.01. 11:55) Hogyan ölj?
  • Meluzina: Már itt is ez a hülye bezzegelés, meg az önrugdalás. Látszik, hogy LMP-s voltál:-) Egyénként Belgium meg Svédország le van szarva, hogy stílusos le... (2012.08.01. 10:52) Most válik el a szar a húgytól? :-o
  • Csendes Gyerek: @FEszter: Hehe, valami rémlik, de szerintem azt még nem láttam, kösz! (2011.12.01. 15:10) Legyen Ön is scientológus!
  • Olcsi-Bolcsi: Helló Sz! Látom híres emberek lettetek :-) Az index.hu a föoldalon hozta a rolatok készült videót. Kitartás! (2011.11.18. 21:56) Vihar a biliben
  • BYS: @[INDAPASS_ERROR] *** stale user!: Érjek csak haza! Megtudod hogy hol lakik az Úristen! Börtönben, mi? Nem te voltál, átvitt, meg szimbólum? (2011.07.17. 15:52) Hazafiatlan bejegyzés
  • Csendes Gyerek: @Fehérnyúl: Bakker, hazudtam megint... Egyszerűen nem bír úgy alakulni az életem, hogy abból itt egy ilyen... folyamatos áramlást... tudjak biztosít... (2011.06.26. 12:14) Szegény embert az állam is nyúzza
  • Fehérnyúl: Ezt a bejegyzést annyira szeretem... (2010.12.21. 21:27) Titok lappang...
süti beállítások módosítása